2011. szeptember 27., kedd

Lefekvés előtt

Sziasztok,

mivel elég későre jár, így lefekvés előtt a bőrtisztítás fontosságáról szeretnék írni.
Én is sokakat ismerek akik nem mossák le a sminkjüket lefekvés előtt,sőt,bevallom,ez velem is előfordult  régen. Azóta szerencsére leszoktam erről, és  bármilyen fáradt is vagyok, ezt nem mulasztom el.
Számomra a legfontosabb lépések:


Smink eltávolítása - erre sminkletörlő kendőt szoktam használni, nekem a drogériákban kaphatók nem  váltak be egyáltalán, egyik sem tisztított rendesen . Viszont a MAC - WIPES nevű kendője tökéletesen. Többen mondják, hogy kicsit csíp használat után, nekem is ez volt eleinte, de teljesen elmúlt 1 hét folyamatos használat után, leszed mindent, és eközben hidratál, és E vitamint tartalmaz. Kötelező kipróbálni! nagyon praktikus a használata, és kapható többféle kiszerelésben is ( 100, 45, travel size)


Tonic használata - Clinique- Clarifying lotion 3! Imádom! Igazi nevén exfoliáló oldat. A Clinique 3 lépést biztos sokan ismeritek, én ezt nem hagyom ki soha,érdekes megnézni, hogy a smink alapos eltávolítása után még mit szed le, elég egyszer áttörölni vele az arcot (szemet nem),és gyönyörű ragyogó lesz :)  Minden bőrtípusra van megfelelő, 4 fajta (1es 2es 3as 4es ) az üzletben persze segítenek kiválasztani mindenkinek a megfelelőt.A három lépés tartalmaz még egy folyékony arctisztító szappant és egy hidratáló krémet.
 Ma kivételesen folyékony lemosóval mostam sminket. Az után ilyen volt a vatta:
Utána áttöröltem a Clarifying lotionnel:


Hidratálás - Bevallom, erre 2 kedvenc krémem is van: ESTEE LAUDER - REVELATION , valami isteni érzés,és gyönyörű tőle a bőröm :) és MAC- Complete Comfort Cream , ez is nagyon jó érzés, nagyon puha lesz tőle a bőröm, én alapozó ecsettel szoktam felvinni, ez fokozza nekem a kényeztetés mértékét :) Erősen  hidratál, és a nagy előnye, hogy reggel is alkalmazható, gyorsan beissza bőr, és lehet rögtön rásminkelni.


 


Szemkörnyék ápolás - újfent Clinique - all about eyes. Segít a karikák és a puffadtság ellen, kell ennél több? :)

Remélem ezek után mindenki kedvet kap a helyes, és rendszeres arc tisztításhoz:)
Jóéjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése