2011. szeptember 20., kedd

Natúr egy kis extrával

Ahogy ígértem,ma már sminkelünk :)
Először nézzünk natúr szem sminket
( a képen nem én vagyok hanem a legjobb barátnőm, de én csináltam a sminket)


ez a legegyszerűbb, de kiemeli a szemet. És az a szuper a natúr sminkben,hogy pár mozdulattal erősebbet varázsolhatunk belőle,mondjuk estére  :)

:) és kész :)
nem kell hozzá sok termék, én mindig használok alapot a szemfesték alá  ( MAC - paint pot - painterly), utána valami bézses szemfesték, egy barna,amivel mélyítünk,és a hatás  kedvéért egy kis fényes pigmentet is rakhatunk rá. Az arc többi része vékony alapozást igényel, esetleg púdert,és csontosítást ,enyhe pirosítást.

Szokták mondani, hogy egy igazán natúr hatású sminket hosszabb idő elkészíteni mint egy füstös estit. ez részben igaz szerintem, de ha az ember kitapasztalja a szemformáját, könnyen megy az is :)

és egy ráadás smink:
natúr extrábban : :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése