2011. október 29., szombat

Körömlakk mix


Sziasztok!
Ma egy  képekkel teletűzdelt körömlakkos postot láthattok. Az elmúlt héten ezeket viseltem. 

Ezeket a lakkokat vettem múlt héten:
Csupa csillámos essence csoda :)



Csak próbaképp az épp fent lévő lakkomra festettem őket. 

 Egy újabb cracking top coat, csillogós sötétkék, ez is szépen törik .

És a kész körmök:
Feketén, türkiz csillám: a feketét itt csak egy rétegben kentem fel ( véletlenül) , kettővel szebb lenne:


 Megbolondítva a lila csillámmal, imádom! 



 Új kollekciós lilás szürkés MAC re raktam a türkiz csillámot:



Új kollekciós csillámos MAC, barack színű S-he lakkon :






Metálos pirosas MAC lakk: ez régi lakkom, de még nem mutattam körmön:



És egy kis móka a végére:
Fehér S-he cracking top coat alatt különböző színek: 




A heti sminkjeimmel adós maradtam, de be fogom pótolni :)





1 megjegyzés:

  1. egytől egyig csodaszép lakkok, szuper párosítások és a tetkó *_* wow

    VálaszTörlés