2011. október 18., kedd

Napi smink

Sziasztok!
Hogy telt a hétvégétek? Nekem remekül. Szombaton takarítottunk, este pedig vacsorázni mentünk. A Tom George-ban voltunk, nagyon finom volt az étel, csak kicsit sokat kellett várni rá. De nagyon klassz hely, kellemesen sötét, nem szeretek fényárban enni. Trendi abszolút :) . Őszintén szólva az nagyon tetszett benne, hogy úgy éreztem magam, hogy most bárhol külföldön is lehetnék egy étteremben.



Ezt a sminket viseltem:







Vettem pár körömlakkot is a hétvégén, mert anélkül nincs élet . :)
Csak DM be jutottam el, pedig körömlakkot jobban szeretek a Rossmann-ban vásárolni.
S-he lakkokat vettem nagyrészt, amiket amióta megújultak annyira nem szeretek, de azért jópofák.

A fehér az egy cracking top coat , amitől nem vártam sokat, és nagyon pozitívan csalódtam.






S-he :  Barack: 178 as, Ciklámen: 253 as, Bordós: 215 ös, Lila csillám: 255 ös, Barna: 325 ös
Manhattan : lotus effect : 43K
S-he: nail polish corrector



 Ez a cracking top coat, a kisujjamon bénán vittem fel, nem tudtam, hogy ilyen gyorsan megtörik, de a többin már klassz lett szerintem.Nagyon szépre törik, de tényleg vigyázni kell mert nagyon gyorsan.

Ez a többi lakk, értelemszerű sorrendben. A barack nagyon tetszik. a barna is csak már van ilyenem, a lilák meg nem rosszak, de nem is extrák, a csillámos nagyon gyengén fed, abban csalódtam. 
A Manhattan lakk egy rétegben, nagyon szép. 

És akkor még egy smink, a  hétfői: 
Fodrász után







Körömlakk: Catrice : 380 Forget-Me-Not

Alapozó: MAC: matchmaster
Púder: MAC : Studio Careblend 
Pirosító: krémpirosító: MAC: Ladyblush 

Szemalap: HAC: Paint pot - Half Wild
Szemfesték: MAC : Satellite dreams
Szemceruza: MAC: Pearlglide liner- Rave
Spirál: MAC: Haute&Naughty

Rúzs: MAC: Candy Yum Yum


Egy szám a végére:
a heti kedvencem. :)

http://www.youtube.com/watch?v=lAhHNCfA7NI

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése