2011. október 8., szombat

Napi sminkek

Sziasztok! 
Rég írtam sajnos,mert dolgos hetem volt :) De visszatértem és igyekszem szorgalmasabb lenni . Azért megmutatom 2 sminkemet a hétről.

1,
Nagyon szeretem a lila szemfestéket, barna szemhez gyönyörű. Amikor még barna volt a hajam, vagy amikor éppen barna a hajam,akkor rengeteget használtam/használom lilát.A vörös hajhoz nem mindig és nem minden árnyalat előnyös, de azért nyugodtan ki lehet próbálni kinek hogy áll. Ha már a színeknél tartunk, a szemszínek fontosságát gondolom nem kell magyarázni, de megmondom őszintén, sose bántam hogy "átlagos" barna szemem van,mert ehhez bármilyen színt használhatok, minden jól mutat vele. Bár mondtam már,hogy nem hiszek a szabályokban, pl: kék szemhez kéket tilos, vagy ilyesmi,de valóban jobban kell vigyázni a kísérletezéssel. És az a tapasztalatom a szép kék szemű barátnőmmel, hogy csillogós barna sminkkel, még világítóbb lesz a szeme, és gyönyörű, ugyanakkor egy metálos kékes smink is istenien áll rajta :)

Lila smink:
szemfesték alap: MAC - paint pot- Half Wild
szemfesték: MAC - Parfait Amour
világos szemfesték: MAC - Mineralize Skinfinish- Lightscapade
szempillaspirál: MAC- Haute & Naughty







 Vakuval:


2,

Másik nagy kedvenc színem a szememen, az a rozsdás rezes narancssárga, amivel viszont vigyázni kell, mert ugye a pirosas pigmentekkel rendelkező színek fáradtnak,kisírtnak mutathatják a szemet, ami nem célunk, Úgyhogy mindig kell a szempilla tőbe sötét színt tenni. Én a fekete tust imádom, általában azzal kombinálom. Nagyon tetszik nekem ha a tusvonalhoz alul nem húznak vonalat, mert kinyitja a szemet,és jobban érvényesül az egész, de nekem az sehogy sem áll jól, vagy csak megszokásból, de én mindig húzok a vízvonalamba és az alsó szempilláimhoz szemceruzát,aztán elsatírozom, most barnával dolgoztam, hogy ne legyen annyira erőteljes.

Tusvonalas smink:
szemfesték alap: MAC-paint pot- Bare Study
szemfesték: MAC- Venomous Villains kollekcióból - De-Vil
tus: MAC- Penultimate eye liner - Rapid black








És egy tipp a tusvonalhoz:
Én magamnak,nem szeretem ecsettel húzni a tusvonalat, másoknak viszont csak úgy tudom szépen. Magamon a filctoll szerű tusokat szeretem, amiknek a hátrányuk, hogy viszonylag hamar kifogynak, de én utána még sokáig használom őket, amíg szét nem megy a hegye. A filctoll tust bele szoktam mártani egy tégelyes tusba, és azzal festek, igazából ecsetként használom, csak precízebben tudok dolgozni mint ecsettel :)

 MAC- Penultimate eye liner - Rapidblack

MAC- Fluidline - Blacktrack


Holnap egy step by step kék szemsmink következik :) Jóéjt !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése