2011. november 11., péntek

Karácsonyi hangulat

Sziasztok!
Ti készültök már a karácsonyra?
Én nagyon. Idén hamar magával ragadott a karácsonyi hangulat, és így , hogy már a szüleimtől külön lakom, fel is díszítettem a lakásomat, apróságokkal, Persze nem giccset akartam, csak pár dolgot amik a karácsonyra hangolnak. ( természetesen tudom, hogy az arany őzike, nem egy szofisztikált szépségű darab, de kis mennyiségben belefér, remélem :P )


Egy kis karácsonyi hangulat válogatás, igazán lányos módra. 

Ami kell a karácsonyhoz:
Jó meleg mamusz
Forró csoki
Pár karácsonyi kiadású Vogue, Harper's Bazaar...
Michael Bublé Christmas CD
Valami ami fahéj illatú
Ajándék lista írása
Love Actually DVD
Hógolyózás



Idén, már elkezdtem az ajándékok beszerzését is, amit mindig nagyon élvezek :)

Pár ötlet:

Sminkek: 
Barátnőnek tökéletes, lehet, hogy nem egyedi, viszont ha valami általa óhajtott darabot megveszel neki, biztos, hogy nagyon boldog lesz.
Például ilyen  MAC termékekből szerintem mindenki szívesen fogadna pár darabot :)

Én szeretem ugyan a kreatív ötleteket, de nagyon nehéz néha olyat ajándékozni, amiben biztos vagy, hogy örülne neki, használható, és tuti, hogy nem vette már meg...
Ezért én rendelni is szoktam, így kisebb az esélye, hogy bárki ugyanazt a nyakláncot megvegye neki például :)
De ha rendeltek, azt érdemes már mostanában, mert idő mire megjön, és nehogy out of stock legyen decemberben már.

www.asos.com : rengeteg jó ékszer, és kiegészítő van, jó áron, és különlegesek. ( 1 hét alatt megjönnek általában)
www.forever21.com: ugyancsak jó ékszerek, és ruhák, ugyancsak jó áron
www.bigyoshop.hu : ötletes, jópofa dolgok, amiket férfiaknak is lehet adni, én azokkal mindig bajban vagyok :) barátoknak, haveroknak, testvérnek, apukának.....
legyen szó sörszappanról, vagy STAR WARS os ébresztőóráról.
www.kutyushop.hu : lényegében olyan mint az előző link, egyéb jópofaságokkal :)
www.butlers.hu : karácsonyi dekoráció és ajándékok is


Ami mindig bejön, az a LUSH ajándékcsomag. Ajándékutalványt is vehetünk, de a csomagokkal sem lőhetünk mellé szerintem.

5000 Ft ig:
(Pl)
Bunty pink csomag : 4390 Ft
Buttercup csomag : 2690 Ft
Ray of Sunshine csomag : 4890 Ft

Bunty pink :

Buttercup :
Ray of Sunshine :




10 000 Ft ig:
(Pl)
Lovely Day csomag : 7490 Ft
Wild Child csomag : 6 990 Ft

Lovely day:
Wild Child: 
10 000 Ft felett:
(Pl)
Think Pink: 15 490 Ft
Think Pink:
Ez nagyon tetszik nekem :)


És említettem a karácsonyi dekorációmat, amit a BUTLERS ben vettem, nagyon szeretem azt a boltot, jó árak vannak, és nagyon klassz dolgok.

A konyhában: 

 Az előszobában:
 Előszoba:
 Albínó mókus a hálóban:
 Nappali:








Ti feldíszítitek a lakást?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése