2011. november 11., péntek

Mini haul és napi sminkek

Sziasztok!
Ma egy rövidebb postal jelentkeznék, az elmúlt hét pár szösszenetét mutatom ma meg nektek. 
Elsőként az ékszereket amiket shoppingoltam a hét elején. Többször említettem már a French Connection nevű márkát,és ,hogy mennyire szeretem, és főleg az ékszereiket. Amit a legjobban szeretek benne, hogy bármikor megyek, mindig van újdonság, és nincs rengeteg fajta ékszer, de mindig vannak újak, és ruhák is jönnek folyamatosan.

Nézzétek miket vettem:






Heti sminkek :









Tusvonal:
Lámpa fényben,azért vagyok sárga :) 





És a heti körmök:

Gyönyörűek , egyik színt se használtam eddig, most kipróbáltam,és imádom!!! És különösen szépen csillognak, mintha vizes lenne a felületük.





Ezt se próbáltam eddig,tetszett amikor megvettem,aztán mégse nyúltam hozzá soha. De most kipróbáltam, és szép lakk, zöld vagy lila, ahogy a fény ráesik, a képen nem biztos, hogy látszik.


Essence colour&go : 43 Where is the party?
Essence nail art twins glitter topper 2 : 06 edward

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek az ékszerek és a körmeid is :))

    puszi, Alexa
    http://youth-and-fashion.blogspot.com/

    VálaszTörlés