2011. december 29., csütörtök

Karácsony

Sziasztok! 
Remélem mindenki kipihente már a karácsonyt :) Nekem sikerült, sajnos nem akkora a családom, hogy hosszú napokig mulatozzunk. Nálunk az volt a forgatókönyv, hogy az én lakásomban volt a barátaimmal közös karácsonyunk, az én kis édes karácsonyfámmal.

 Barátnőimmel :) 
Ilyen muffint sütöttünk :) elég édes lett, de kompenzáltuk a szívecskés dekor cukorral :)



A szüleimnél volt az igazi nagy karácsonyfa. Amit közösen díszítettünk. És a sok ajándék :)
Szenteste a szüleimnél van a nagy vacsora, másnap pihenés, és 26.-án még jönnek vendégek. Nálunk így zajlik a karácsony :)

Mivel idén már Fafi ( a kutyám ) is jelen volt, neki is ünnepien kellett kinéznie. :)




Sminkem:








Egyszerű tusvonal, csillogós fehér szemfestékkel. Nem akartam túl erős sminket, az nem annyira ünnepi :)

És akkor az ajándékok:
 Ezeket kaptam a barátomtól, meg egy másik telefon tokot, meg egy gyönyörű starbucksos bögrét :)
 Ezeket kaptam anyukáméktól :)
 Az áhított Michael Kors óra :) Imádom!!!!!
Ezek pedig a kisebb ajándékok egy része :)
Mindent összevetve, nagyon jó Karácsony volt, szeretetteljes, örömben és ajándékokban gazdag.
Ti miket kaptatok?

5 megjegyzés:

  1. http://florysworld.blogspot.com/2011/12/sziasztok-ebben-bejegyzesben-az.html

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó látni a sok könyvet a háttérben, nekünk is hatalmas polcrendszer van otthon, tele könyvvel és ilyet csak ritkán látok máshol:-)Szép dolgokat kaptál, nagyon tetszik az óra:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj de örülök h ezt írtad :) én is imádom a könyveket és fontos h köztük éljek. és nekem is fő témám h mostanában alug látok ilyet és ez mennyire szomorú :(

      Törlés
  3. Jaj és ha van kedved meg időd...

    http://whoateallthestrawberries.blogspot.com/

    VálaszTörlés