2011. december 7., szerda

Köröm-öröm

Sziasztok!
Ne haragudjatok, nagyon rég nem írtam... Elfoglalt voltam/vagyok és a többi, de ez nem mentség :)
Két hete 4 napot Brüsszelben töltöttem végre! :) Említettem már, hogy a nagybátyám ott él a családjával, így nem találkozunk olyan sokszor, de most kimentünk, már hiányzott Brüsszel, egy éve voltam ott utoljára. Mivel már tényleg sokszor voltam, most abszolút a családlátogatás volt fókuszban, és nagyon jól éreztük magunkat. :)

Ez egy hangulatkép :) Szeretem a színeket rajta.



Itt pedig a belvárosban vagyunk a barátommal. :)  ( mert ő is jött, és anyukám, mert az ő testvére a nagybátyám. :p)

Na akkor az élménybeszámoló megvolt, jöjjenek a komoly dolgok. 
Körömlakkok!!!
Már írtam róla, hogy nagy gyűjtő vagyok, imádom őket, mindig postolok is róluk, tényleg szerelmes vagyok beléjük! Ezért a fejembe vettem, hogy 200 db körömlakkot összegyűjtök. Amikor itt írtam róla, 135 db volt, ha jól emlékszem,mostanra nagyjából elérte a 180 at.... úgyhogy január 20.-ig,ami a szülinapom, meg kell lennie a 200-nak, Minden körömlakk számít, de csak azért nem veszek, hogy legyen, olyat kell vennem ami tényleg tetszik. Nincs már könnyű dolgom, én a világos gyöngyház fényűeket nem szeretem, viszont szeretem, a sötét színeket, az extrém színeket, a csillogós, csillámos, glitteres lakkokat, pasztel színeket.... de mivel rengeteg van már, tényleg nem könnyű. De ez persze nem probléma, ennek örülök :) és a 200 után azt hiszem leállok kicsit. 
Lássunk pár lakkot amit nemrég vettem:





Az a 3 egyforma felirat nélküli lakk a Douglasból van, ott volt kirakva a pénztárnál ez a pár szín.
Az IsaDora lakkokat megszerettem, drágának tartom őket, de rengeteg szín van, szépek, körmön főleg, és tartósak. Nagy kedvenceim lettek! 





És még több lakk:

 Itt az IsaDora lakk kopni kezdett, így a végére raktam ezt az essence toppert, nekem nagyon tetszik .
 Ez első próbálkozás volt, és nem lett olyan rossz talán, párduc körmök. :)





 Erről csak ilyen képem van, bocsánat. Igazából szép lakk, de nem tetszett magamon, és lemosni.... rémálom.

Ez gyönyörű, barnás-szürkés lila. Tökéletes szín őszre,télre!


Még újabb lakkok :)

 Életem első Models Ownn lakkjai, szépségesek :)
 Mini OPI kollekció, hihetetlenül minik, de mindegyiknek gyönyörű színe van.

 Kis H&M es ajándékcsomag, aranyos lakkok, jó színek :) 

IsaDora, a kék az új, az is szép :)

 Pici OPI, valami hihetetlenül  gyönyörű színe van.

 Ugyanazon a piroson, a csillámos pici OPI.

 Lila Catrice gyönyör. 


 Párduc más színekből.


 Models Own metál vörös.



Ez nagyon durva! American Apparel neon kollekció, brutál narancs, képen nem is jön át annyira. Imádom!!


Ők a legújabb szerzemények, irány a 200, aztán megállok pihenni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése