2012. január 15., vasárnap

MAC - Daphne Guinness

Sziasztok!
Kicsit megkésve ugyan, de azért szeretnék írni nektek a Daphne Guinness for MAC kollekcióról.
Január elejétől kapható, én rögtön lecsaptam rá, olyannyira rögtön, hogy még volt olyan termék ami meg sem jött :)

kezdjük azzal, hogy ki is az a Daphne Guinness?

Nem véletlen a név, Ő a Guinness sörgyáros családból származik. Úgyhogy alapból jó család sarja, első férje egy görög milliárdos volt akivel három közös gyermekük van.
Daphne egy divat ikon. Legendásan jól öltözött, újító, merész. Minden porcikájában benne van a divat és a stílus, Különböző tervezőkkel dolgozott együtt. Jelentős haute couture gyűjteménye van.
Már a NARS céggel is volt egy közös kollekciója, és most a MAC en volt a sor.






Szerintem ez a kollekció telitalálat! Nem csak a termékek miatt, hanem Daphne személye miatt is. A MAC profiljához remekül passzol. Igazi new yorki stílus, kellő extremitással. A kollekció színei nem finomak, de kifinomultak, hordhatóak.



Az én szerzeményeim:


2 pigment, 3 körömlakk, és a paletta.
Ezen kívűl vettem még egy szemöldökceruzát, az új szempillaspirált, egy krémet és egy szürke szemceruzát.



A paletta : egy világos szín, egy lilás, egy  szürke, egy sötétszürke. A lilás az érdekes nagyon, kicsit olyan szürkés az is.




 Egy gyönyörű lilás barna, és egy fényes világos barna.





Ezekért odavagyok! :)
A bordó szép mély színű, a nude ot meg se akartam venni először, de amikor a boltban megláttam, azonnal beleszerettem, hihetetlenül szép , és kicsit csillámlik, a zöld az nem volt kérdés, imádom ezt a színt, több hasonlóm is van, de ez kicsit sápadtabb, különleges.


A többi termék pedig :

Technakohl liner - Greyprint .
A kollekcióban van egy szürke szemceruza is, de az nem volt még amikor mentem, de annyira úgy éreztem hogy nem véletlenül van benne, hogy vettem egy másik fajtát.





Eye Brows - Fling:
A kedvenc szemöldökceruzám.
Imádom mert tekerős, nagyon pici a hegye, és vékony vonalakat is jól lehet húzni vele.



False Lashes Extreme Black: új spirál, inkább hosszabbít mint dúsít , de azt nagyon. nagyon fekete, jó  a keféje, de nálam a Haute & Naughty maradt a nyerő :) de a csomagolása gyönyörű.





Complete Comfort Cream:
Egy hidratáló, ami rögtön dolgozik, hihetetlenül puha lesz a bőröm tőle, irritált és pirosas bőrre is rakható, megnyugtatja,és segít eltüntetni a nyomokat.
Smink : termékek használatban :)










Nektek hogy tetszik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése