2012. február 10., péntek

MAC haul & swatch

Sziasztok,
Ma főleg képeket szeretnék mutatni nektek, a legutóbbi MAC vásárlásomról. 
Akkor vettem a 4 nyertesnek a szemfestékeket. :)




Magamat is megleptem pár dologgal az új kollekcióból :



Lássuk külön őket: 
A szemfestékek:






Szerintem gyönyörűek!!
Az új mineralize szemfestékek, mostantól állandó színek lettek ezek is. Erősen pigmentáltak és nagyon csillogósak! 


Vettem  még egy pirosítót és egy Mineralize Skinfinisht az új kollekcióból:





A skinfinisht többféle képen lehet használni, a legvilágosabb részt highlighterként, és összemosva pedig pirosítóként.

Pigmentek:






Vettem egy új alapozót is, meg az új korrektort:
Ez a Studio Sculpt nevű alapozó, aminek erős fedése van, és a finishe normál ( inkább fényes mint matt), habos krémes, jól kenhető. 





A bal szélső az a Face & Body nevű alapozó, ami a MACnél a leggyengébb fedésű, és ezért összehasonlítás képen raktam fel. A második a korrektor, és a jobb szélső a Sculpt.


Ezeken kívül a Lushba is betértem, meg a Rossmanba:



Macaron habfürdő :) isteni az illata .


Ez egy kézpakolás, amit vizes kézre kell tenni, rajta hagyni mint egy hajpakolást, aztán lemosni. Nagyon puhává teszi a bőrt :)


Ezt a dobozt a samponkorongomnak vettem, így praktikus tárolni.

A Rossmannban vettem esences köröm dolgokat. A kedvenc topperemet, imádom! Tollakat, és egy körömápoló tollat.

Hogy tetszenek?

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a MAC pigmentek. Alapozóból Sculptom van, amit ilyenkor télen egyszerűen imád a bőröm, de egy face & body is tervben van már egy ideje.

    VálaszTörlés