2012. február 13., hétfő

Újabb körömlakkok

Sziasztok,
Felgyűlt pár körömlakkom,amiket most megmutatok nektek .
Essie lakkjaim eddig nem voltak, de most beszereztem párat, és nagyon elégedett  vagyok velük, szépek, és jó minőségűek.









Színek:


Gyakorlatban:


                    Mint Candy Apple 

        Coat Azure


És a szokásos OPI őrület : 













Gyakorlatban:

 DS extravagance

 lila: Purple with a purpose 
 sárga: Fiercely Fiona


 Simply smash-ling

 Nicki Minaj for OPI : Save me! , Pink Friday . Fly , Did it on 'Em

 OPI&Apple Pie

 DS Radiance

 No room for the blues



És zárásképp, Flory kérésére az összes lakkom: 
:)

főként MAC és OPI lakkok, de sok essence, She, Catrice is van, meg persze még rengeteg márkából 1-1 darabok. 
Ahogy nagyjából meg tudtam számolni, olyan 260 db van jelenleg :)







Mik a kedvenceitek?

11 megjegyzés:

  1. OMG! gyönyörű képek :)
    Nagyon-nagyon szép gyűjteményed van;)
    A Save me!-t AKAROM :D

    Jelenleg a Zoya lakkok rabja vagyok, az eddig használtak közül (Opi, Essie, Orly, China Glaze, Color Club, Chanel, YSL,...) a legjobb, színekben nagyon hangulat függő vagyok, a lényeg ,hogy minél jobban csillogjanak :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű gyűjteményed van!
    Igazából nekem most a csillámos lakkok a kedvenceim, mindegy milyen márka, illetve a repedezős lakkok :)

    VálaszTörlés
  3. Uramisten :O Én is akarok ennyit és ilyen szépeket :) Egy kicsit most irigyellek :P

    VálaszTörlés
  4. uramisten......tudtam, hogy nagy dologra kell számítsak, de így látni nagyon brutál :) hogyan tárolod őket? Én tuti nem tudnám észben tartani a színeket, ha nem látom az összeset. Köszi amúgy hogy megcsináltad.

    VálaszTörlés
  5. TE JÓ ÉG! :D Ide minddel! Micsoda gyűjtemény, rendesen kikerekedett a szemem háh :D

    VálaszTörlés
  6. WOW, igazán figyelemre méltó gyűjteményed van!
    Én nagyon szeretem az Essie lakkokat, a Glamour Purse és a Mint Candy Apple a legjobbak. (a jelenlévők közül) :)

    VálaszTörlés
  7. *Oh God, WHY*

    Énis ilyen gyüjteménnyel szeretnék rendelkezni... :]

    VálaszTörlés
  8. Ááá, de örülök, hogy nem vagyok egyedül ezzel a mértékű OPI imádatommal. Nem ismerlek, de megértelek, támogatlak, hajrá...stb:)))

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik, hogy papirlapra kented a színeket, én is meg fogom csinálni, tökjól át lehet látni így hogy mid van. Nekem is rengeteg lakkom van, és csomó helyet elfoglalnak, de a felét ki sem használom, mert nem is tudom mik azok. Köszi a tippet :) (szuper a blog)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen így tényleg sokkal könnyebb :) köszi amúgy :)

      Törlés
    2. igen így tényleg sokkal könnyebb :) köszi amúgy :)

      Törlés