2012. március 2., péntek

Hello tavasz!

Annyira vártam már a napsütést, hogy szerdán el is döntöttem, hogy nem vagyok hajlandó kabátot venni. Kicsit fáztam, de jó érzés volt, napszemüveg, kardigán, csizma, ez a kedvenc kombóm :) Úgyhogy ez a post igazából inkább egy hangulatot fog közvetíteni. A tavasz hangulatot, ahogy én élem meg.

Imádom ezeket a képeket: 




Tavaszi város :





Streetstyle:













Általam összeállított szettek tavaszra :)




És ami ilyenkor fontos számomra, hogy egy csepp tavaszt csempésszek a lakásba is. 


Tavasszal mindig ilyen világos lakásban laknék, ami tele van napfénnyel, vékony függönyökkel...


És ilyen virágokkal :)



Én ezt magamnál így valósítottam meg: 

Nagyon szeretem a padló vázákat, mert jól variálhatóak, télen valami karácsonyi ágat rakok bele, viszont  ilyenkor virágokkal lehet dekorálni. Ezeket a csodaszép ágakat a BUTLERS-ben vettem.





A virágos terítőm is a BUTLERS-ből van, nagyon kis tavaszias a színe, és remekül illik  hozzá ez a csokor. Egy átlátszó vázába dekor homokot szórtam, és a művirágokat beletűzdeltem. ( ezek is a BUTLERS-ből)




Hogy tetszik nektek? Ti dekoráljátok a lakást?

2 megjegyzés:

  1. De jól feldobtad a szobáát, olyan jó cuccok vannak a Butlersben!
    üdv:janetsbeautyzone.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett minden és teljesen élethűek a virágok :)

    VálaszTörlés