2012. április 12., csütörtök

Szárazsampon

Ezt a bejegyzést már nagyon rég meg akartam írni, a fotók is rég elkészültek, a sminket már mutattam is nektek, de lenne még egy dolog ami fontos volt akkor. A szárazsampon!!!
Már sok blogon láttam, hogy mások is írtak róla, de én is fogok, ugyanis az én életemet megváltoztatta...
Először egy Baleát próbáltam, ami tűrhetően működött a funkcióját tekintve, de olyan büdös volt, hogy nem lehetett utcára menni utána. De aztán megtaláltam a Lee Stafford márka Dry Shampooját, és azóta nem eresztem.
Mint a képeken látni is, eleinte még nem fésültem ki eléggé, és túl sokat is fújtam, úgyhogy picit fehér maradt, nézzétek el nekem. De mára már be tudom lőni a kellő mennyiséget, és csodát tesz.
Persze nem szabad sokszor használni, mert szárít, de néha életet ment. Főleg azért mert a vékony szálú hajam nagyon le tud lapulni frissen mosva, és mire 2 nap múlva van egy természetes dússága, addigra elkezd a töve zsírosodni, na olyankor befújom, és szebb mint valaha, tartása is megmarad, és zsíros sem lesz. Ebből a márkából létezik barna hajra való, sötétre is, de vörösre valót még nem láttam, az nyilván még kevésbé látszik mert színezett.
Úgyhogy én ezt mindenkinek csak ajánlani tudom, az ára kb 2200 Ft  azt hiszem, és létezik kicsiben mint a képen, és nagyobb kiszerelésben is.

Képek:

Előtte:




Közben:



A termék:


Utána:









Ti használtok száraz sampont?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése