2012. május 18., péntek

MAC - haul ( Hey Sailor )

A MAC mostani kollekcióinak egyike a Hey Sailor, ami igazán nyárias, jól használható termékekkel, és szép csomagolással!



Ezek a termékek találhatók a kollekcióban, ahogy ezt nézem, én alig vettem pár dolgot, de ez nem is baj.

Én annyira nem rajongok a rúzsokért, szájfényekért, persze szeretem őket, de ritkán  használom, és már így is rengeteg van, úgyhogy azt egyáltalán nem vettem most. A limitált kiadású mono szemfestékek se hoznak mindig lázba, mert sokszor már van olyan színem, meg én jobban szeretem palettába gyűjteni. Szinte hihetetlen, de innen egy körömlakkot sem vettem!!! :) 

Amiket vettem:  bronzer, highlighter(pirosító), szemceruza, szemfesték.


Ő Szerelem!!! Imádom a pirosítókat , minden kollekcióból veszek, és használom egy hónapig, amíg jön a következő.... nem túl kifizetődő, de mindig az új a kedvenc. Most ez. Igazából highlight, de pirosítónak tökéletes, főleg az én világos bőrömön. Gyönyörű a mintája, ami nem mosódott el a használattól, ez óriási piros pont. Ahogy az ember végighúzza az ecsetet, minden színből kerül rá, és így egy rózsaszínes barackos kicsit fényes festék keletkezik, és gyönyörű az arcon!!!



Bronzer minden nyáron kell, és a tavalyi kezd fogyni, úgyhogy beszereztem ezt, kicsit lehetne még sötétebb, de így is szép, és könnyű vele dolgozni.



Szemfesték: Crystal Avalanche: fehér, gyöngyház fényű, erősen pigmentált


Másik két kollekció is elérhető most a MAC ben:

Reel Sexy:



Ez a kollekció furcsa, mert igazából tetszik nekem, de nem annyira extra. Igazából imádnám, ha nem lenne már ennyi MAC cuccom. És megint csak a szájfények, rúzsok, amiket nem veszek meg, de hihetetlen szépek. 

Amit vettem: körömlakk, duo szemfesték

Screening Room








Fashion sets:




Na ez isteni ötlet volt szerintem. Köröm, és száj harmóniában, mi ez ha nem stílusosság? 
Megint a száj termékek... :) De ezek a legklasszikusabb darabok, úgyhogy ezekből is megvan jó pár.

Amiket vettem: körömlakkok!!!!

Nagyon ügyesen fotóztam... szóval a zöld az ami az előbb volt, az előző kollekciónál, a másik három tartozik ide. 

1. Spice   2. Impassioned  3. Rebel



A triók:

Spice

Rebel: 

Impassioned: 

Egyben:




A tegnap mutatott kedvenc szivacs, a szokásos Haute&Naughty spirál, a Fling eyebrows - szemöldökceruza, tégelyes ajakápoló, egy Catrice lakk meg az essence pelyheske jött még velem. 

Hogy tetszenek?




4 megjegyzés:

  1. A highligter/pirosító nagyon tetszett de végül nem őt hoztam el, most már bánom, jöhetett volna ő is mert gyönyörű :) Szép dolgokat vettél! A kék szemfestéknek hihetetlen színe van!

    VálaszTörlés
  2. Uhh egy álooom :) Ennyi minden szépség *.*

    VálaszTörlés
  3. Nem merek belegondolni, hogy ez össz-vissz mennyibe kerülhetett... gyönyörűek!

    VálaszTörlés