2012. július 23., hétfő

New York

Sziasztok,
egy kis élménybeszámoló fog következni az utamról. New Yorkban vagyok a barátnőimmel, nyelviskola, város nézés, meg minden egyéb.
Imádom ezt a várost, egyszer már voltam itt, de akkor csak 1 hétig, de lenyűgözött teljesen. Most 3 hétre jöttünk, ez azért kicsit más, őszintén szólva,  amikor megérkeztem kicsit honvágyam lett, mert hosszú volt az út, a szálláson meg elbénázták a foglalásunk, és a barátnőmmel külön szobát kaptunk. Így az első este nem volt túl jó, egyedül aludtam egy sivár szobában, és akkor nagyon hiányoztak az otthoniak...
De másnap már jobb kedvre derültem, mert Dunkin' Donuts fánkkal kezdtük a napot, meg tonhalas bagellel :) Aztán sétálgattunk, és egy isteni indiai étteremben ebédeltünk! Majd kisétáltunk a Central Parkba, és kifeküdtünk a fűbe. Rengeteget nevettünk, és jól éreztük magunkat,  és sokáig beszélgettünk.
Ma voltunk a nyelviskolában, megírtuk a felmérőt, és holnaptól kezdődik a tanítás! :) 

Képek:





































2 megjegyzés:

  1. Azok a fánkok, hmm... Most nyeltem egy nagyot! :D Remélem jól érzitek majd magatokat, várom az élményeket-képeket!

    üdv

    VálaszTörlés
  2. Jajj istene, de vágyom oda...de rég volt 2010. Akkor jártam arra legutóbb. Adok két marha jó kaja tippet nektek :) az egyik egy pizza place - Artichoke a hely neve és a címe a következő: 328 East 14th Street Artichoke and spinach pizzát kérjetek, éjjel nappal nyitva van. Az teljesen mindegy, hogy a nap melyik napjában mentek oda. Ott mindig sorban állás van.
    A másik egy indiai étterem - Panna II Indian restaurant “Where Chili Pepper Lights Meets Christmas Tree Lights” a hely arról híres, hogy tele van aggatva karácsonyfa izzókkal, nagyon pici és nem szolgálnak fel italt. Mindenki bármilyen italt bevihet és azt ott elfogyaszthatja. Ez pl marha jó, mert ha van olyan köztetek aki betöltötte a 21.-et az megveheti és ott bent mikor kinyitják nektek, az ég egy adta világon senki sem kérdezi meg, hogy elmúltál már 21?! :) cím: 93 1st Avenue (2nd Floor, Right Hand Side) - azért így van írva a cím, mert itt egy épületen belül van 4 pinduri étterem. Mind a négy indiai, de ezt ajánlom.

    http://chic-from-thrift.blogspot.hu/

    VálaszTörlés