2012. szeptember 23., vasárnap

ALDO

Ezzel a márkával idén nyáron találkoztam New Yorkban, és rögtön szerelembe estem. Én vallom a cipőt a cipőboltból elvét, és ezért hajlamos vagyok több pénzt is áldozni a cipőkre. Ezért szerettem a Vagabondot évekig, de már nagyon drágák lettek, és már nem is találok az ízlésemnek megfelelő cipőket mostanában. 
Viszont van több csizmám és cipőm is onnan, ami még így 3 év után is jó állapotban van. Nekem az olcsóbb és/vagy ruhaüzletben vett cipőkről eddig nem túl jó a véleményem, lehet, hogy csak nem volt szerencsém velük. Bár van két ZARA csizmám, amik jól bírják és gyönyörűek, de azok nem is olcsóak. Mindenesetre nagyon megörültem az ALDO-nak, ami cipőket, ékszereket, és táskákat árul.
A cég eredetileg Kanadából származik, és 1972 óta létezik. világszerte rengeteg üzletük van, főleg Amerikában, Angliában. A listát a honlapjukon megtalálhatjátok. Egy ALDO Outlet nyílt Parndorfban is, én sajnos nem találtam amit kerestem, de voltak szép cipők, és nagy volt a választék. Az igazi üzletet  megtalálhatjátok a környéken Prágában, és Bécsben is. Rendelni nem tudom, hogy lehet-e Magyarországra, de az asos.com-on is fellelhetőek a cipőik ( nem a teljes kínálat ), és onnan lehet rendelni.

Férfi és női vonal is van, a férfi cipők is nagyon tetszettek, van pár extrémebb darab, és teljesen normál klassz cipők is. Női cipőkből minden megtalálható, a szandáltól a bakancsokig, sok stílusban. Az árak általában elég átlagosak, ha cipőboltként tekintünk rá, nem olcsó, de szerintem még tűrhető.

Összeállítottam egy kívánságlistát, amik most a kedvenceim:

Táskák:



$60 



$50



$45



$45



$35




$45



$50



$50



Ékszerek:



$18



$12



$10



Cipők:




$120



$55



$110



$50




$120


 $80






$45




$70




$140



$140




$100





$80




$100


 $50







$180





Férfi cipők:


 $110


 $80


 $55




 $85




$80




$90



Hogy tetszenek?

1 megjegyzés:

  1. Én imádom az Aldot, Amerikában rendszeresen bevásárolok náluk:)))) Habár szerintem ár érték arányban elég drága boltról beszélünk. Nem rossz minőség, de nem is a legjobb. Van olyan csizmám amit 3 éve vettem náluk, és még mai napig rácsodálkoznak, de amit idén vettem loafert már a bélése kiszakadt belőle..... Na, mindegy, ettől függetlenül sajnálom hogy nálunk nincsenen, ránk férne egy ilyen bolt:)

    VálaszTörlés