2012. szeptember 23., vasárnap

Gold & Silver

Tudom, hogy rengetegen irtóznak az arany és az ezüst egyszerre való viselésétől, de én imádom!
Régen mindig vagy egyiket vagy másikat hordtam, és nagyon figyeltem, hogy minden kiegészítőm, ékszerem egyszínű legyen. Ez sokszor nem volt könnyű, főleg amikor mindent magamra aggattam egyszerre, fülbevalót, nyakláncot, karkötőket, órát, gyűrűket, hajpántot. Ez már  magában sem volt túl ízléses, de az sem segített rajta, hogy csak arany, vagy csak ezüst színűek voltak. Mára már sokkal kevesebb ékszert hordok egyszerre, de így is jó érzés ez a szabadság. A kedvenc arany színű gyűrűmet, ami a kabalám, felveszem a nagy ezüst órámhoz, csak nem ugyanarra a kézre. És ezüstös clutchoz is felveszek arany karkötőt.
Annyira szeretem  együtt ezt a két színt, hogy a legutóbb vett órám konkrétan ebből a két színből áll, és ez most a kedvencem. Van ezüst órám, és rose gold, azokat is nagyon szeretem, de most ő a kedvenc. Ez inspirálta a bejegyzést, az órám, és a körmöm hozzá.






Óra:





Köröm:






Arany: MAC - Screaming Bright
Ezüst: essie - no place like chrome


Hogy tetszik? Ti hordjátok őket együtt?

2 megjegyzés:

  1. Engem sem zavar a kettő együtt, ha több helyen is feltűnik az öltözékben-sminkben-körömben, ahogy Nálad is ott az órán, vagy mondjuk ha egy pólón ott van mindkettő. :-)

    VálaszTörlés
  2. Együtt hordani a kettőt? Simán! Szerintem lehet Ízlésesen! Az órád nagyon tetszik! Nagyon fáj a fogam egy "férfiasabb" óra után. A páromé hasonló mint a tiéd, azt szoktam kölcsön venni, mert sokkal gazdagabb a számlapja mint az "uncsi" női órámé :)))

    VálaszTörlés