2012. október 2., kedd

Freshwater - Napi smink

A mai smink főszereplője egy kék szemfesték. Élénk, csillogó, imádom! Természetesen MAC, és Freshwater az árnyalat neve.



Az előző két sminkre azt a kritikát kaptam tőletek, hogy túl erős a pirosítóm. Nem szeretnék magyarázkodni, én élőben halványabbnak látom, vakuval tényleg erősnek tűnik. Most pont ezért csináltam vakus, és természetes fénynél készült képeket is. Így talán jobban látszik majd. 
























Most mit szóltok a pirosító kérdéshez? :)

6 megjegyzés:

  1. Pirosítóügyileg nekem az előző is rendben volt de ez is...
    Most kihuztad a szemöldöködet, jól látom? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig ki van húzva a szemöldököm! :) De lehet, hogy most erősebb lett, de a szín ugyanaz mint eddig. :)

      Törlés
  2. Mi lett a szép vöri hajaddal? Mármint mit tervezel vele, h nem pingál(tat)tál rá? Adryenkához csatlazva most én is erősebbnek érzem a szemöldököd és így jobb is! Én is bekenem vörösre a festékemmel, ám 2 hét után már sajnos nagyon lekopik a töveknél és újra "hézagos" lesz a töveknél a szemöldökvonalam, utána egy kis vöröses barna porral én is rásegítek.
    A pirosító kérdéskör pedig nehezen megválaszolható csak fotók alapján, hol durván megerősíti, de inkább alaposan eltünteti. :/
    (a szóellenőrzést nem akarnád kikapcsolni? olyan nem jó így a blogra kommentelni.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát kicsit meguntam, és átfestettem barnára. De mindenképpen leszek még vörös,mert imádom, ez csak egy kis szünet.Igen, ez a pirosító dolog nem egyszerű most... :) de élőben jó szerintem :)
      Kikapcsoltam, így jobb már?:)

      Törlés
    2. igen! ;)
      én 14 éve vagyok vörös, szóval tudom, h miről beszélsz. bár magát a színt sosem untam, csak szerettem volna picit répább/sárgásabb lenni. de nyuszi vagyok, meg zavar is az átmenet alatti seszínűség/lenövés, stb.

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés